Goed idee!
Van "Transformatie Pannenstraat Groesbeek"
Ga naar het project
Wat een ontzettend goed idee om het oude supermarktgebouw om te bouwen naar woningen met de nodige groenvoorzieningen. Dit lijkt me een win win situatie (voor omwonenden en woningzoekenden).
Ik hoop dat de uitstraling totaal anders wordt dan het nu is, gezien het nu een nogal saai en log gebouw is.
Er staat ook iets over openbare ruimte, maar hier zie ik niks van terug op de tekening.
Blijven er ook parkeerplaatsen beschikbaar voor omwonenden?
Wat gaat er met de weg richting de Pannenstraat gebeuren? Dat is nu een nogal onoverzichtelijke uitgang en daardoor gevaarlijk.
Ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Leon van Ooijen
Geplaatst door:Leon van Ooijen
3 jaar geleden
Hoi Gisella, dank voor je reactie en leuk dat je er een verbetering van de situatie in ziet! Hierbij een paar antwoorden:
Het gebouw heeft een binnenhof die toegankelijk is voor bewoners. De binnenhof zal deels prive tuintjes hebben en op een ander deel een gedeeld karakter hebben.
De weg richting de Pannenstraat hebben we lang over gesproken intern, maar een definitieve keuze hebben we nog niet gemaakt. Dit bepalen we pas na overleggen met jullie, de omwonenden. Dank voor je input hierover alvast!
Het parkeren zal uiteraard minder worden. We kijken wel naar plekken aan de rand van het plan die we (semi) openbaar kunnen houden.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag!
Dank je,
Leon
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
