Hallo Hanneke,
Dank je voor het bericht en idee. Het klopt dat er in de Merelstraat weinig groen is. We zijn even wezen kijken. Het is een smal straatje. Helaas zien we in de openbare ruimte geen mogelijkheden om te vergroenen. Maar: gelukkig zijn er al heel wat groene voortuinen. Mogelijk kan dit nog groener? Wie weet kan de gemeente hierbij ondersteunen.
Zelf noem je al de hangbakken in Berg en Dal. Dit is een inwonersinitiatief. Inwoners beheren zelf deze bakken. Zoiets kan natuurlijk ook erg leuk zijn voor de vogelbuurt.
Misschien is het een idee dat je hier een keer over doorpraat met opbouwwerker Lex Schinkel. Hij werkt voor Forte Welzijn. Wil je een mail naar hem sturen zodat jullie een afspraak inplannen? Zijn mailadres is Lex.Schinkel@fortewelzijn.nl. Hij weet van je initiatief.
Ik wil ook je mailadres aan hem doorzetten, maar dan heb ik een seintje van je nodig dat je dit OK vindt. Iets met privacywetgeving. :-) Dat mag je ook laten weten.
Met vriendelijke groet,
Locatie vergroenen Beek
Van "Plaats je voorstel hier en breng het op de agenda van Berg en Dal"
Ga naar het project
Beste mevrouw, heer,
Fijn, uw initiatief m.b.t. vergroenen!
Is het misschien mogelijk om in de vogelbuurt (m.n. Merelstraat) bomen te planten in de straten/stoepen? Of in elk geval stalen palen plaatsen (zoals Kleefsebaan, Berg en Dal) met hangbakken en bloeiende planten (bv. hanggeranium) eraan?
Met vriendelijke groet,
Hanneke Oosterdijk
Officiële updates
Laatste update: 16 april 2024
Geplaatst op 16 april 2024
Reacties
om te kunnen reageren.
Tijd om nog te stemmen:
0
dagen
0
uren
0
min
verstreken
verstreken
