Parkeren omwonenden?
Van "Transformatie Pannenstraat Groesbeek"
Ga naar het project

Hoe wordt het parkeren voor omwonenden geregeld?
Op dit moment wordt het huidige parkeerterrein volop gebruikt door omwonenden. Bijvoorbeeld door bewoners van de Drentselaan, gezien er na de herinrichting eind vorig jaar daar veel te weinig parkeerplekken zijn (6 openbare parkeerplaatsen voor 7 woningen + bezoek etc van de rest van de straat).
Op dit moment (ik heb even snel geteld) staan er ruim 20 auto's geparkeerd op de parkeerplaats die gaat verdwijnen, zie foto. Waar moeten al die auto's parkeren in de nieuwe situatie?
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Leon van Ooijen
Geplaatst door:Leon van Ooijen
3 jaar geleden
Hoi Saskia,
Je stelt een hele relevante vraag. Op dit moment wordt er door omwonenden en bezoekers gebruik gemaakt van de parkeerplaats. Na het sluiten van de supermarkt kan deze vrij gebruikt worden. De huidige parkeerkelder staat nu leeg maar zal in de toekomst weer gebruikt worden door de nieuwe bewoners. We kijken momenteel met de gemeente samen naar een oplossing voor parkeren die zowel voor de huidige omwonenden als voor nieuwe bewoners werkt. Duidelijk is wel dat het aantal parkeerplaatsen minder zal worden, maar de eindsituatie zal wel alle betrokkenen die hier recht op hebben een plek moeten bieden.
Dank je & groetjes,
Leon
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
