Ga naar de hoofdinhoud

vraag....................................................

Van "Het nieuwe ontwerp voor het Reiner van Ooiplein! Heb je hier nog vragen over?"

Ga naar het project

Waarom is er een bijeenkomst georganiseerd voor het reinier van ooij plein en is er niet gecommuniceerd dat het tevens gaat om de koningin julianalaan? Is er gekeken bij het ontwerp naar opritten? Nu worden er bomen en lantaarnpalen geplaatst op opritten, dit lijkt mij niet de bedoeling. Daarnaast worden er bomen geplaatst midden voor de huizen, is hier overleg met de bewoners over geweest? Er zijn namelijk huizen waar zwaluwen vliegen en hun nesten hebben, deze verdwijnen als er bomen/lantaarnpalen geplaatst worden. Ik verwacht hier een antwoord op.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Beantwoord