
Hulsbeek fase 2
Gemeenteraad akkoord met bouwplan Hulsbroek Groesbeek
Naast de Hulsbroek in Groesbeek (tegenover Active House) wil de gemeente een bedrijventerrein en 18 woonwagenstandplaatsen aanleggen. Hiervoor is een plan gemaakt. Op 5 februari is het plan besproken in de gemeenteraad. De gemeenteraad is akkoord met dit plan. Dat plan heet ‘Masterplan Hulsbeek fase 2’.
Welke zienswijzen (standpunten/meningen) omwonenden hebben ingestuurd en welke stappen we hebben gezet en gaan zetten kunt je vinden in de bijlage.
Een andere bijlage is het Masterplan, waarin uitgebreid beschreven staat wat het plan inhoudt. Inclusief afbeeldingen en tekeningen.
Wat hebben we eerder gedaan?
hieronder kunt u zien welke stappen we eerder hebben gezet, zoals de inloopavond die we afgelopen november georganiseerd hebben.
Andere Informatie

nog 24 weken
Fases
Masterplan naar de gemeenteraad
We bundelen alle binnengekomen reacties en geven er antwoord op. Iedereen die een (insprak)reactie heeft ingediend krijgt een antwoord hierop. Deze bundeling van inspraakreacties en de antwoorden hierop, sturen we samen met het Masterplan naar de gemeenteraad. Als de gemeenteraad dit goedkeurt maken we voor het projectgebied een zogeheten omgevingsplan (bestemmingsplan heette dat eerst).
